• Zaawansowana elektronika
  • Mechanika / Diagnostyka
  • Blacharstwo
  • Naprawy powypadkowe
  • Doposażenia / Kodowanie BMW
  • Przekładki BMW z Anglii

We speak english

Wir sprechen Deutch

(+48) 530 105 438

BMW M2 Wgięta podłoga i urwane koło

Więcej realizacji

Z wielkim entuzjazmem przywitaliśmy BMW M2 w naszym warsztacie. Był to pierwszy taki model, który mieliśmy przyjemność naprawiać. Samochód został niegroźnie uszkodzony, prawdopodobnie z dużą prędkością najechał na krawężnik, czego następstwem są szkody zawieszenia widoczne na zdjęciach. Przy wypadku przednie koło "wbiło się" w podłogę, uszkadzając karoserię auta. W pierwszej kolejności wymieniliśmy całą zwrotnicę tył, aby auto mogło poruszać się o własnych siłach. Po zdemontowaniu wydechu oraz zderzaka tył, okazało się, iż "wanienka" auta jest uszkodzona, którą bezinwazyjnie wyprostowaliśmy. Następnie przystąpiliśmy do naprawy przedniej części karoserii. Naprawa przebiegła szybko i sprawnie. Po kilku dniach pojazd był już u lakiernika. Po odebraniu auta założyliśmy nowy wydech oraz kompletne przednie zawieszenie, gdyż praktycznie wszystkie jego elementy (wahacze, zwrotnica, amortyzator) były uszkodzone. Naprawa blacharska bardzo przyjemna i bezinwazyjna. Auto doprowadziliśmy do jeszcze lepszego stanu niż przed wypadkiem. Samochód praktycznie bezwypadkowy, polakierowane zostały tylko 4 elementy, w tym 3 plastikowe i 1 metalowy (błotnik przedni). Pozostałe elementy karoserii w fabrycznym lakierze, bez żadnych wad. Ponadto doposażyliśmy M2 w lampy Adaptive LED, założyliśmy na życzenie klienta nowe koła oraz nasz zaprzyjaźniony tapicer upiększył bardzo wnętrze pojazdu. Na koniec pracy przełożyliśmy kierownicę na lewą stronę i dostosowaliśmy M2 do ruchu prawostronnego, kończąc pracę pod właściwym ustawieniu lamp, geometrii oraz wysokości świateł. Dzieląc się wrażeniami z pierwszej jazdy takim autem, można powiedzieć, iż BMW M2 bardzo pozytywnie zaskakuje. Wcześniej jeździliśmy już innymi M Powerami (F80, F82, E92 M3), ale to właśnie M2 sprawiło największą niespodziankę. Wydech standardowy chodzi bardzo głośno, przyspieszając samochodem, mamy wrażenie porównywalne do jazdy motocyklem. Samochód zdecydowanie możemy polecić. Minusem są duże koszty naprawy pojazdu. Każda część praktycznie liczona jest w tysiącach, zawieszenie nie występuje w zamienniku.